Melatonin er et hormon, der ofte anvendes, selv om hun ikke har enstemmighed af sundhedspersonale. Men mens er det virkelig? Kan det bruges sikkert?

Fordelene ved melatonin: søvn hormon

Melatonin kaldes ofte søvnhormonet, fordi det er hende, der forårsager døsighed. Dette hormon er udstedt af epifyser og dens sats nåede sit klimaks natten, specielt om natten, mellem 2 og 5 klokken om morgenen. Melatonin søvn støtte er også, hvad der gør det muligt for hjernen at tage hensyn til længden af dagen og natten på 24 timer, dette giver ham en fornemmelse af tid og giver mulighed for eksempel at associere natten med ankomsten af søvn.

Rolle melatonin i søvn og lavere lysstyrke

Det er melatonin, der hersker i løbet af natten indtil daggry eller overtager et andet hormon, cortisol som kommer til at vågne op.

Gode priser på melatonin er så synonymt med gode nætter for at forbedre bløde og naturligt, ved, at en god eksponering for solen og mad målrettet med fødevarer, der indeholder mere melatonin end andre kan gøre forskellen. Bananer, for eksempel, kan være meget gavnligt for din søvn, hvis du spiser mellem 16:00 og 18:00 takket være hans bidrag i melatonin.

Behandle søvnløshed med melatonin syntese

Takket være forskellige undersøgelser for at lære mere om virkningerne af melatonin, vi ved nu mere om dens virkninger.

Først og fremmest er det vigtigt at skelne mellem melatonin og hurtig effekt og en forlænget-frigivelse, som vil påvirke et par timer efter indtagelse. De to er ikke anvendes på samme måde, for eksempel en forlænget frigivelse melatonin er meget effektiv på mere end 55 år, forud for denne alder, er det tilrådeligt at tage hurtig for mere afgørende resultater.

At købe melatonin (efter at have allerede bekræftet med en læge, at du er i stand til at tolerere dette molekyle, og at du ikke har af kontraindikation), du vil finde vores guide til at melatonin køb Online direkte fra et e-apotek pålidelig og blive leveret til dig inden for 24 til 48 h.

Passende behandling kan også hjælpe personer, der lider af neurologiske lidelser såsom autisme, at finde en mere fredelig og mere søvn.

Melatonin kan også hjælpe tilbagetrækning af sovepiller, at reducere kroniske smerter osv.

Alle kilder til søvnløshed kan behandles ved at justere behandlingen til ethvert problem med ekspertisen hos en læge, der vil være i stand til at vejlede sin recept afhængigt af dine symptomer og dine behov.

Melatonin når du rejser for at forhindre jetlag

At tage melatonin kan hjælpe dig med at regulere din søvn og styre det som du vil, i dette, dette hormon kan bruges meget til at sove godt i rejser og bekæmpe mere eller mindre vigtige lag. Faktisk kan du styre din søvn et par dage før de forlader og en uge til at vende tilbage til ikke lider af lidelser i søvn på grund af offset.

Brug melatonin som det bedste medium for tilpasning på en tur mod jetlag

Opmærksomhed, er det vigtigt at være velinformeret og indrammet, fordi en forkert dosis taget på det forkerte tidspunkt kan være det modsatte accentueret virkningerne af jetlag.

En undersøgelse baseret på 14 forsøg i 2017 kan hjælpe dig med at se mere klart; for eksempel, en tur mod øst for et maksimum på 9:00 er det tilrådeligt at:

  • Stå tidligt op om morgenen
  • God udsættelse for solen
  • En vis dosis af melatonin ved sentid, og ved 6 PM afrejsedagen
  • Når ankommet på stedet for ophold, for at stå op tidligt nok
  • Tag melatonin ved sentid, indtil hvad du finder en normal søvn cyklus

Undersøgelserne er ofte kritiseret, og selv om de ikke skal tages ved foden af brevet, giver os mulighed for at gøre os en mere præcis idé om melatonin drift osv.

Forholdsregler og bivirkninger

Melatonin kan ikke sælges på apoteker andre end recept, dette ændret, fordi i første omgang, det var gratis, eller på grund af bivirkninger og misbrug af individer, det er et produkt, der skal nu tages kun på ordre fra en læge. Hvis du lider af en alvorlig sygdom, at tage melatonin søvn støtte bør være under lægeligt tilsyn.

Læge til ordination af melatonin, hvis personen har risiko

Behandlinger, der fungerede som undersøgelse for de forskellige undersøgelser har været af kort varighed, så det er svært at forestille sig den virkning, at længere behandling kan have på kroppen, er det ikke muligt at vide, om de ville være helt sundt at din krop som kort behandlinger eller ej.

På kort sigt behandlinger er sikre, eller opmærksomhed på den høje risiko for døsighed, især efter at have taget den behandling, hvorefter han ikke har lov til at køre i 5 timer. Denne træthed kan også ledsage svimmelhed, hovedpine og kvalme. Hvis dette er tilfældet, konsultere din læge for at justere dosis.

Det er også vigtigt at vide, at en melatonin behandling ikke nødvendigvis blandes med nogle planter og medicin, så tjek med din læge om skadelige interaktioner godt.
En alt for vigtig mangel på oplysninger om virkningerne af dette hormon bør ikke følge behandling under graviditet eller amning, og det er ikke tilrådeligt at følge til børn.